Schudnij i zachowaj zdrowie dzięki nowemu planowi diety nordyckiej

Więc myślałeś, że słyszałeś o każdej karcie diety na świecie! Pomyśl jeszcze raz! Plan diety nordyckiej jest ostatnim uczestnikiem świata fitness, podążającego śladami bardzo popularnej diety śródziemnomorskiej. Dieta nordycka zyskuje na znaczeniu dzięki unikalnemu podejściu polegającemu na poprawie profilu lipidów we krwi i pomaganiu osobom z nadwagą obniżyć ciśnienie krwi. Nordic Diet propaguje ideę „think global eat local”. Pochodzący ze Szwecji Demark i Norwegii, ten najnowszy reżim dietetyczny uchwycił wyobraźnię ludzi.

Schudnij i zachowaj zdrowie dzięki planowi diety nordyckiej

Jeśli chcesz wyglądać świetnie i czuć się świetnie w Wikingach, daj szansę temu nowemu reżimowi dietetycznemu! Plan żywieniowy Nordic Diet zawiera wiele warzyw i owoców, które sprawiają, że jest to bardzo odżywcza i gęsta dieta. Ryby i mniejsza ilość mięsa stanowią główną część diety. Więc jeśli zastanawiasz się, jak schudnąć, rozważ plan nordyckiej diety. W przeciwieństwie do innych planów dietetycznych, takich jak dieta GM, ten plan diety w dużej mierze kręci się wokół idei jedzenia świeżej żywności i jedzenia w sezonie żywności. Dowiedz się więcej o tej diecie, aby uzyskać korzyści.
Dlaczego plan diety nordyckiej?

Nordycki plan diety koncentruje się na zdrowiu i dbałości o serce. Powszechnie znany jako dieta zdrowa dla serca zmniejsza ryzyko współczesnych dolegliwości takich jak nadciśnienie, cukrzyca i inne choroby sercowo-naczyniowe. Pomysł polega na obniżeniu złego cholesterolu i poprawieniu dobrego cholesterolu. Zamiast martwić się o swój kształt ciała, czy jesteś ektomorfem, endomorfem czy mezomorfem.

Nordic Diet

Tak, jeśli chodzi o korzyści płynące z diety nordyckiej, liczy się podstawa i nie ma wsparcia w postaci marszu na wszelkie marketingowe sztuczki. Plan diety nordyckiej wpływa na geny i zmniejsza stan zapalny, zmniejszając ryzyko chorób przewlekłych, takich jak rak, cukrzyca i choroby zwyrodnieniowe, takie jak choroby Alzheimera.

Jeśli zastanawiasz się, jakie są specjalne cechy, które oddzielają dietę nordycką od innych diet? Poniższe punkty dadzą pojęcie o reżimie diety i dlaczego to działa!

Zrównoważona karta dietetyczna z naciskiem na pełnoziarniste i świeże i sezonowe warzywa.
Jedz w mniejszych ilościach.
Jedz mniej drobiu lub mięsa.
Jedz więcej ryb co najmniej dwa razy w tygodniu, ryby jak makrela, śledź i łosoś.
Ćwiczenie jest bardzo ważne, więc spraw, aby był częścią codziennego reżimu.
Jedz posiłki z rodziną i przyjaciółmi.
Zjedz więcej wegetariańskich posiłków.

Najlepsze 4 nordyckie przepisy dietetyczne

Ponieważ ryby są tak ważną częścią diety nordyckiej, zaczniemy od sałatki i w przepisie przepisujemy bardzo zdrowego łososia. Korzyści z łososia są bardzo podobne do kwasów tłuszczowych omega-3 i są bogate w białko. Poniższy przepis można przygotować w migi i ma dobroć łososia, a także kapusty.
1. Sałatka z kapusty z wędzonym łososiem

Ponieważ ryby są tak ważną częścią diety nordyckiej, zaczniemy od sałatki i w przepisie przepisujemy bardzo zdrowego łososia. Korzyści z łososia są bardzo podobne do kwasów tłuszczowych omega-3 i są bogate w białko. Poniższy przepis można przygotować w migi i ma dobroć łososia, a także kapusty.

Sałatka z kapusty z wędzonym łososiem
Składniki na opatrunek:

Dwie łyżki octu jabłkowego.
Dwie łyżki cukru.
Dwie łyżki śmietany.
Sól i pieprz do smaku.

Składniki na sałatkę:

160 g cienko pokrojonej kapusty.
Półtora łyżeczki cukru.
Dwa jabłka
Jedna kupa kopru.
160 gr wędzonego na zimno
Chleb pełnoziarnisty.

Przygotowanie:

Dressing: Ubij ocet cukru i śmietany, aż stanie się gęsty. Dopraw solą i pieprzem i przechowuj w lodówce.

Sałatka: Pokrój kapustę na cienkie plasterki. Pokrój łodygę kapusty na cienkie paski. Wymieszaj sól i cukier. Pokroić jabłka i oddzielić rdzenie. Pokrój jabłka w cienkie kliny i wymieszaj z plasterkami kapusty. Posyp koperek na sałatkę.

Podczas serwowania: Podawaj sałatkę z dressingiem wędzonego łososia i całego chleba.

Teraz, gdy skończysz z przystawką, dobrze byłoby mieć pewne opcje, aby zgadywać swoje podniebienia. A jak mówią, im więcej, tym weselej. Kiełki Brussel są magazynem przeciwutleniaczy oraz witamin i minerałów. Orkisz to pełnoziarniste ziarno szeroko używane przez Nordyckich. Jest bogaty w aminokwasy i błonnik. Przygotuj więc danie i ciesz się jego pysznym zdrowiem.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *