Eksluzywne pokazy firmy Clavam – zobacz ceny produktów oraz opinie!

Różnego rodzaju dostępne dane statystyczne w sposób całkowicie jednoznaczny dowodzą, że z każdym kolejnym rokiem polscy klienci coraz chętniej oraz coraz częściej dokonują zakupów ekskluzywnego sprzętu podczas specjalnie organizowanych pokazów. Co prawda, z różnych względów całkowicie precyzyjne oszacowanie sektora sprzedaży wysokojakościowego sprzętu podczas pokazów jest właściwie niemożliwe. Nie zmienia to jednak faktu, że Polacy są w coraz większym stopniu zainteresowani tą formą dystrybucji sprzętu cechującego się najwyższym możliwym standardem.

Potwierdza to w rozmowie z nami Pan Cezary Kozłowski, przedstawiciel firmy Clavam, będącej jednym ze zdecydowanych liderów w rodzimym sektorze podmiotów organizujących eksluzywne pokazy, podczas których widzowie mogą nabyć unikatowy i niedostępny innymi kanałami sprzęt. Jak mówi Cezary Kozłowski z firmy Clavam: „To fakt: zainteresowanie naszymi pokazami staje się z każdym rokiem coraz większe. Z jednej strony może to budzić zdziwienie, ponieważ właściwie nie stosujemy żadnych metod szerzej zakrojonego marketingu a sprzedawane przez produkty z całą pewnością nie posiadają nawet jednego procenta tej rozpoznawalności, jaka jest udziałem akcesoriów produkowanych przez wielkie firmy i sprzedawanych w sposób tradycyjny. To co jednak zdecydowanie wyróżnia nasz asortyment, co zapewnia nam znakomite opinie ze strony naszych klientów i co z całą pewnością stanowi kluczowy czynnik naszego sukcesu, to fakt, że wszystkie bez wyjątku spośród nielicznych produktów dostępnych w naszej ofercie to akcesoria z absolutnie najwyższej półki. To sprzęt, którego pod względem jakości, parametrów estetycznych czy funkcjonalności nawet nie można porównywać z tym, co jest dostępne w masowej sprzedaży. Nasi klienci po prostu widzą to i doceniają. Stąd coraz większe zainteresowanie organizowanymi przez firmę Clavam pokazami”.

Pan Cezary Kozłowski w swojej wypowiedzi wspomniał co prawda o tym, że firma Clavam zbiera znakomite opinie ze strony klientów a sprzedawany przez nia w ramach specjalnych pokazów sprzęt odznacza się absolutnie najwyższą jakością. Zaintrygowało nas jednak stwierdzenie o tym, że oferta firmy Clavam jest „wąska”. Co właściwie to oznacza i skąd tak nietypowy model działalności biznesowej? W końcu dla ogromnej większości firm, zwłaszcza zajmujących się sprzedażą, rzeczą o znaczeniu kluczowym jest ciągłe poszerzanie swojej oferty. Aby się o tym przekonać wystarczy przejrzeć katalog dowolnej firmy wysyłkowej: znajdziemy tam dosłownie wszystko, od bielizny, przez sprzęt AGD aż po akcesoria sportowe.

Na nasze wątpliwości Pan Cezary Kozłowski z firmy Clavam odpowiada w ten sposób: „To, co budzi Panów zdziwienie, od samego początku było swoistym credo naszej działalności a także podstawową, konstytutywną wręcz cechą naszego modelu biznesowego. Nigdy nie interesowała nas ilość. Spółka Clavam od samych najwcześniejszych etapów swojego istnienia skupiała się tylko i wyłącznie na najwyższej jakości. Nigdy nie chcieliśmy stać się jedną z wielu firm wysyłkowych lub też poślednią firmą objazdową sprzedającą przysłowiowe „mydło i powidło”. Do naszej oferty trafiały tylko i wyłącznie produkty z naprawdę najwyższej półki, bardzo często wyprzedzające pod względem estetyki lub funkcjonalności wszystko inne, co było w danym momencie dostępne na polskim rynku. Tak jest również obecnie. Nasza oferta to tylko kilka konkretnych produktów, jednak są to produkty będące owocem starannej i przemyślanej w każdym calu selekcji. Takie podejście do sprzedaży czyni nas firmą unikatową w skali polskiego rynku a także sprawia, że opinia klientów na nasz temat wciąż utrzymuje się na bardzo wysokim poziomie„.

Jakie produkty można nabyć podczas pokazów firmy Clavam Sp. z o.o?

Zauważyliśmy, że lista produktów, jakie klienci mogą nabyć podczas eksluzywnych pokazów organizowanych przez Clavam Sp. z o.o. jest bardzo krótka. Są to:

Skąd właśnie taki dobór asortymentu? Cezary Kozłowski z firmy Clavam wyjaśnia: „Od samego początku istnienia naszej firmy nie chcieliśmy się skupiać tylko na jednej lub dwóch kategoriach asortymentu. Zawsze uważaliśmy i nadal uważamy, że takie podejście jest ograniczeniem. Nie sprzedajemy więc produktów przynależnych wyłącznie do jednej, konkretnej kategorii, na przykład Artykułów Gospodarstwa Domowego. Wyszykujemy nowoczesne, prezentujące najwyższy możliwy standard produkty z rozmaitych dziedzin, a następnie poprzez zawarcie bezpośredniej umowy z producentem rozpoczynamy ich sprzedaż”.

Czy jednak sprzedaż poprzez specjalnie organizowane pokazy naprawdę może na dalszą metę konkurować z nowoczesnymi technologiami, takimi jak na przykład różne formy sprzedaży online? Pan Cezary Kozłowsk z firmy Clavam odpowiada: „Uważam, że odpowiedź jest jak najbardziej pozytywna. Potwierdzają to zresztą doświadczenia naszej firmy. Na organizowane przez nas pokazy przychodzi coraz więcej osób, mimo że przecież sprzedaż internetowa jest teraz czymś powszechnie dostępnym. Podczas naszych pokazów klienci mogą na własne oczy przekonać się, jak wygląda oraz jak działa dany sprzęt, dotknąć go i wypróbować. Widownia może zadawać również rzeczowe pytania prowadzącym pokazy a następnie otrzymywać na owe pytania odpowiedzi. Nasze pokazy są więc formą sprzedaży wysoce interaktywną, pozwalającą na swobodny kontakt pomiędzy sprzedawcą a kupującym. Internet nie jest w stanie zagwarantować czegoś podobnego, dlatego też jesteśmy całkowicie spokojni o naszą przyszłość”.

Jakie są ceny produktów dostępnych podczas pokazów firmy Clavam?

Jest oczywiście jeszcze jedna rzecz, o jaką koniecznie musieliśmy spytać naszego rozmówcę. Ta rzecz to naturalnie cena produktów dostępnych podczas pokazów. Czy sprzęt sprzedawany podczas pokazów organizowanych przez Clavam Sp. z o.o. jest o wiele droższy, niż akcesoria dostępne w masowej sprzedaży? Cezary Kozowski odpowiada na to pytanie w ten sposób: „Owszem, różnice w cenach są dosyć wyraźne. Nie może to jednak dziwić, ponieważ spółka Clavam nie sprzedaje akcesoriów masowej produkty, lecz sprzęt wysoce eksluzywny, którego nie można nabyć nigdzie indziej, ponieważ jesteśmy jedynym legalnym dystrybutorem garnków Venice lub odkurzaczy Clean King. Siłą rzeczy produkty dostępne w sprzedaży podczas naszych pokazów muszą więc kosztować więcej, niż sprzęt ze sklepów. Nie oznacza to jednak, że ceny są „z kosmosu”. Biorąc pod uwagę wydajność, walory estetyczne oraz trwałość naszych produktów można powiedzieć, że nawet z czysto finansowego punktu widzenia klient robi dobrą inwestycję.

Na co trzeba uważać podczas pokazów?

Zapytaliśmy naszego rozmówcę także o to, czy jest coś, na co klienci powinni uważać podczas pokazów: „Jeżeli są to prawdziwe, oryginalne pokazy organizowane przez firmę Clavam, to nie ma żadnych powodów do obaw. Potwierdzają to między innymi znakomite opinie na temat naszej firmy ze strony klientów. Problem jednak stanowi to, że sporo firm stara się wykorzystywać naszą renomę, robiąc wpółlegalne pokazy, podczas których klienci mogą rzekomo nabyć „w promocji” na przykład zastawę Venice. Oczywiście, tego rodzaju wydarzenia to zwykłe oszustwo, na które należy naprawdę uważać, ponieważ klient w takim wypadku płaci po prostu za marne podróbki, nie mające nic wspólnego z właściwościami oryginalnego produktu„.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *