Domowe sposoby na ujędrnianie i pielęgnacje biustu

Piersi są atrybutem każdej kobiety, a dla mężczyzn symbolem seksapilu i kobiecości. Biust jest jednak jedną z tych części ciała, która wymaga odpowiedniej pielęgnacji. Skóra piersi jest bardzo delikatna i często narażana na wysuszenie. Okolice biustu pokryte są cieniutką warstwą skóry, która ma niewielką ilością gruczołów łojowych, przez co jest bardzo wrażliwa.

Wiele pań zapomina o pielęgnacji i nawilżania biustu, również podczas opalania. Niekorzystanie na jędrność biustu wypływają gorące kąpiele, spanie na brzuchu oraz noszenie obcisłych staników typu push up. Dodatkowo ciąża i okres karmienia negatywnie działają na piersi, skóra staje się bardziej rozciągnięta i mogą pojawić się rozstępy.

Oto kilka sprawdzony sposobów na ujędrnienie biustu, które powinny być wykonywane podczas codziennej toalety

Zimny prysznic

Zimny prysznic to świetny sposób na jędrniejszy biust! Należy polewać piersi na przemian raz zimną, raz ciepłą wodą. Trzeba zachować umiar i odpowiednio dobrać temperaturę wody gorącej. Zimna woda sprawia, że naczynia krwionośne rozszerzają się i obkurczają, dzięki temu znacząco poprawia się krążenie krwi. Dodatkowo podczas kąpieli można użyć miękką gąbkę i wykonywać nią okrężne ruchy wokół piersi. Ponad to poleca się raz na jakiś czas wykonanie peelingu.

Masaż ujędrniający biust

Masaż jest bardzo przyjemną metodą ujędrniającą biust. Przeprowadza się go z wykorzystaniem olejku nawilżającego. Najlepiej wykonywać go obiema dłońmi, zaczynając w dole piersi i kurujący ruchy ku górze. Trzeba pamiętać, aby nacisk na biust nie był zbyt intensywny. Masaż ujędrniający pozwala poprawić ukrwienie oraz spowodować uniesienie biustu.

Ułożenie piersi

Biust nie powinien być zbyt mocno uciskany, dlatego noszenie biustonoszy typu push up nie jest najlepszym wyjściem. Ciasny biustonosz deformuje piersi oraz zakłóca swobodny przepływ krwi. Podobnie działa spanie na brzuchu, uściśnięte piersi tracą swoją elastyczność oraz zmieniają swój kształt.

Ćwiczenia ujędrniające biust

Aktywność fizyczna różnego rodzaju jest najlepszym sposobem na poprawienie jędrności skóry na całym ciele. Pozwala pozbyć się cellulitu oraz wzmacnia krążenie krwi. Jeżeli chodzi o piersi najlepiej wykonywać ćwiczenia fizyczne, które skupiają się na partiach mięśniowych klatki piersiowych, brzucha oraz placów. Właśnie te mięśnie odpowiadają za podtrzymywanie piersi.

Pompki

Pompki to najpopularniejsze ćwiczenie wzmacniające mięśnie klatki piersiowej, brzucha i ramion. Damskie pompki są dużo łatwiejsze od tradycyjnych i wykonuje się je w podporze na rękach. Przynoszą świetne rezultaty i dbają o całą sylwetkę.

Pływanie

Pływnie to świetna aktywność fizyczna podczas, której pracuje całe ciało. Sylwetka staje się smuklejsza, a piersi bardziej uniesione. Ponad to pływnie jest polecane dla kobiet mających obfity biust, ponieważ doskonale wzmacnia mięśnie kręgosłupa.

Podnoszenie hantli

Podnoszenie niewielkich ciężarów to kolejny sposób na wzmocnienie mięśnie klatki piersiowej, brzucha i ramion. Tego typu ćwiczenia można wykonywać na siłowni, w klubie fitness lub w domu. Każda z pań znajdzie w swoim domu butelki 1,5 litrowe. Taki ciężar jest wystarczający, należy je podnosić na wysokość ramion z wyprostowanymi łokciami przed siebie oraz na boki.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *